Acest video game este un survival horror third-person shooter realizat de Visceral Games si publicat de Electronic Arts.
Dead Space 2 este considerat de foarte multi gameri precum si de critici ca fiind cel mai infricosator si mai bine realizat shooter horror de pana in prezent.
Jocul este un sequel al primului joc „Dead Space” si continua povestea personajului Isaac Clarke, controlat de jucator, care dupa trei ani de la evenimentele petrecute la bordul navei miniere interstelare USG Ishimura se trezeste intr-un azil de nebuni pe o statie spatiala orbitala construita pentru a putea gazdui un intreg oras in apropierea lui Saturn.
Ceea ce face ca Dead Space 2 sa se deosebeasca de celelalte jocuri de gen este costumul pe care personajul Isaac il imbraca si care contine anumite unelte integrate cum ar fi un dispozitiv cu holograme, cu ajutorul caruia Isaac comunica la distanta cu alte personaje aflate pe statie, dar afla si datele cu privire la starea munitiei, a armelor, a creditelor acumulate si a numarului de „noduri” gasite. Costumul mai contine: un „timer” pentru consumul de oxigen; un soi de manometru ce indica in permanenta gradul in care este afectata starea sanatatii si nivelul conditiei fizice; precum si un modul ce indica nivelul de energie consumata la inducerea fenomenului de staza asupra obiectelor sau fiintelor din jur.
De asemenea pe parcursul jocului Isaac va prelua si un dispozitiv „Kinesis” cu ajutorul caruia va induce asupra obiectelor o stare Telekinetica, mutandu-le si proiectandu-le cu putere. De altfel „Kinesis” poate fi folosit pe post de arma culegand de pe podea sulite de diverse forme (ce se gasesc din belsug in acest joc) si azvarlindu-le cu putere, printr-un simplu clic, in trupul hidos al monstrilor.
Trebuie sa adaug ca la inceputul primului „Dead Space” monstrii mi s-au parut prea putini fiorosi si prea inceti, intrucat forma acestora amintea de niste pui uriasi ce tocmai au fost jupuiti de pene.
Pe masura ce inaintezi tot mai mult in joc monstrii devin insa tot mai evoluati in ce priveste ferocitatea si capacitatea lor de lupta.
Atat in primul joc cat si in al doilea Isaac va trebui sa se confrunte spre final si cu un monstru ce continua sa se regenereze in ciuda distrugerilor pe care armele din dotare i le pot provoca. Aruncat pe jos, fara maini si fara picioare, adus la starea jalnica de fleica, monstrul gaseste intotdeauna resurse pentru a se regenera, respectiv acestuia ii cresc la loc picioarele, mainile si capul dupa care va incepe sa te fugareasca din nou prin interiorul habitatului. Singura modalitate de a-l opri definitiv este arderea acestuia cu ajutor unor dispozitive sau o alta solutie buna ar fi fuga – oricat de rusinoasa si frustranta ar parea.
Pe parcursul jocului Isaac va fi bantuit de imaginea halucinanta a fostei sale iubite Nicole, pe care a pierdut-o in primul joc Dead Space.
Armamentul este suficient de diversificat iar jucatorului i se va oferi posibilitatea de a-si imbunatatii proprietatile armelor dar si a functiunilor costumului in cadrul unor mese de lucru prin adaugarea „nodurilor” (un fel de cipuri) la circuitul energetic de care dispune arma.
Gasirea acestor „noduri” sau a creditului necesar cumpararii acestora si completari in intregime a unui astfel de circuit se va face doar pe parcursul a mai multor nivele din joc. Astfel ca este indicat sa se opteze pentru cele mai puternice si fiabile arme, tinand cont de faptul ca de abia daca veti putea reusi sa completati cu noduri vreo doua sau trei arme pe toata durata jocului.
Jocul nu cuprinde doar mese de lucru destinate imbunatatirii armelor ci se vor putea gasi si magazine virtuale prin care se poate cumpara un costum nou, munitie, arme, noduri, rezerve pentru aer sau pentru energia kinetica. Tot in cadrul acestor magazine, bazate pe autoservire, jucatorul va putea sa-si vanda surplusul de munitie sau de arme ori sa-si depoziteze aceste obiecte in siguranta si pe tot parcursul jocului.
Majoritatea armelor au dispozitive de ochire bazate pe fascicole laser.
Munitia se gaseste aproape la tot pasul dar au fost momente cand ori a fost nepotrivita cu necesitatile ori a fost insuficienta. O metoda buna ar fi sa optati de la inceput pentru o singura arma sau doua, fara sa le mai schimbati si astfel veti putea gasi munitie doar pentru acel tip de arma pe care l-ati ales.
Desi este realizat in stilul Resident Evil 4 jucatorul are un control al avatarului in ambele jocuri „Dead Space” cu mult mai bun fata de ce ofera RE4.
Grafica este acceptabila, fara sa te de-a pe spate sau sa te lase mut de uimire.
Actiunea este palpitanta, trecand brusc de la momente de relativa acalmie la momente horror, cand asupra avatarului controlat de jucator vor da navala grupuri de monstrii ce difera intre ei prin marime, rezistenta, viteza, putere si mod de atac. Diversitatea monstrilor il obliga pe jucator sa adopte rapid strategii de lupta diferite, schimband armele sau optand pentru functia de inducere kinetica ori cea de staza de care dispune costumul.
Nu am intalnit nici un gamer care sa afirme ca nu a „pierit” nici macar o data in acest joc chiar si la nivelul cel mai mic de dificultate.
Nu am dat de bug-uri si nu cunosc sa fi dat altcineva.
Game-ul video „Dead Space
In modul multiplayer jucatorii vor folosi personaje umane pentru a lupta impotriva monstrilor.
Cerinte minime (Minimum
System Requirements) a PC-ului pentru a putea juca game-ul Dead Space 2:
1.CPU: a) Intel Pentium 4 2,8 GHz
b) AMD Athlon XP 3000 sau mai bine
2.GPU:
a) NVIDIA GeForce 6800
b) ATI Radeon X1600 Pro sau mai bine
3. Ram: 1 GB.
4. Sistem de operare: Windows XP 32 sau mai bine.
5. Spatiu de stocare pe hard disk: 17 GB de spatiu liber
6. Placa de sunet: DirectX compatibil

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariul dumneavoastra va fi postat imediat ce va fi validat de un moderator